კონსტრუქციის ყველა ელემენტი დამზადდა ლევალუა პერეს საამქროში,პარიზის მახლობლად.კოშკის თითოეული 18 000 ნაწილი კი სათითაოდ დაიხატა.ლითონის ნაწილები შეაკავშირეს ე.წ რელსების საშუალებით.ეს არის კარად შემოწმებული მეთოდი,რომელსაც იყენებდნენ კოშკების მშენებლობის დროს.
ბატარეის დაყენება დაიწყო 1887 წლის ივნისში და დასრულდა ოცი თვის შემდეგ.საჭირო გახდა ოცკაციანი ჯგუფი დახმარება,რათა ის დაემონტაჟებინათ:ერთი კაცი მას გაახურებდა,ერთი აიტანდა,ერთი დაკეტავდა მის თავსახურს და ერთი დაასრულებდა ამ მასის ერთმანეთთან დაკავშირებას.

თითოეული ე.წ ბეტონის რელსები განათავსეს რამდენიმე მეტრით მიწის ქვეშ.ყველა მასიური ტევადობის კონსტრუქცია დაკავშირებულია სხვა კედლებით,სადაც ისინი ახდენენ 3-დან 4 კვ.კმ-მდე ზეწოლას.სენის მხრიდან გამოიყენეს დალუქული ლითონის ყუთები,საიდანაც ინექციისას შეკუმშული ჰაერი მუშებს ნებას რთავდა ემუშავათ წყლის დონის ქვეშ.
კოშკი დაამონტაჟეს ხის ხარაჩოების დახმარებით და მცირე ორთქლის ამწეებით,რომლებიც ერთვის კოშკის თავს.პირველმა სართულმა საბოლოო სახე მიიღო 20-30 მეტრიანი ხის ხარაჩოების დახმარებით,შემდეგ კი საჭირო გახდა 4 ცალი 45 მეტრიანი ხარაჩოების მოშველიება.
განშტოების დიდი სხივების დამონტაჟება დასრულდა 1887 წლის 7 დეკემბერს.დეტალები დაამაგრეს ორთქლის ტვირთამწევებით.
ხუთი თვე დასჭირდა კონსტრუქციის საძირკვლის ჩაყრას და 21 თვე კოშკის მეტალების ნაწილების მონტაჟს.
ბატარეის დაყენება დაიწყო 1887 წლის ივნისში და დასრულდა ოცი თვის შემდეგ.საჭირო გახდა ოცკაციანი ჯგუფი დახმარება,რათა ის დაემონტაჟებინათ:ერთი კაცი მას გაახურებდა,ერთი აიტანდა,ერთი დაკეტავდა მის თავსახურს და ერთი დაასრულებდა ამ მასის ერთმანეთთან დაკავშირებას.



განშტოების დიდი სხივების დამონტაჟება დასრულდა 1887 წლის 7 დეკემბერს.დეტალები დაამაგრეს ორთქლის ტვირთამწევებით.
ხუთი თვე დასჭირდა კონსტრუქციის საძირკვლის ჩაყრას და 21 თვე კოშკის მეტალების ნაწილების მონტაჟს.
It is a good blog having some good text. I am sure students will like this post as usually. Good job.
ReplyDeleteStay welll and have fun.